دلم شکسته، ♡❤

دلم شکسته، ♡❤

 دلم شکسته، ♡❤

 

 


دلم را نمی خری آقا؟

مرا به صحن بهشتَت

نمی بری آقا؟

اگر چه غرق گناهم

ولی خبر دارم؛

تو آبروی کسی را

نمی بری آقا ...



نظرات شما عزیزان:

hasan
ساعت21:15---20 فروردين 1394
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی با اجازه کپیhttp://faramoshi3810.loxblog.com/

خادم الشهدا
ساعت20:20---18 فروردين 1394
سلام شعر بسیار قشنگی بود استفاده کردم ممنون.الهام جون............

بهنام
ساعت19:13---28 بهمن 1393
⇦ازم پرسیدن :
←اگر دنیا را برایت بدهند چی خواهی كرد ... ؟
⇦با خنده تــلخ همیشه گی ام
←جواب دادم
⇦دنیایتان مال خودتان ...!!
←قبلاً دنیای داشتم
✘كه اون هم مـال دیگری شد ...✘


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, ] [ 17:50 ] [ الهام ]
[ ]